Tuparit on siis ens lauantaina 27.8, kello 14.00-->

Muutimme siis Vantaalle Asolaan.

Tupareissa luvassa krokiipiirustusta. Malleina on jäntevänlihaksikas nuori mies ja muodokas nainen. Mallit ei oo alasti, vaan alusvaatteissaan, jos vaikka joitaki alkaa ujostuttaa, ku kyseessä on kuitenki tuparit eikä mikää taidekoulu. Nyyttärityylisesti kaikki saavat tuoda syötävää. Laitan tän kutsun tänne blogiini siksi että mun on niin hankalaa saada yhteys kaikkiin kavereihini kun kaikki ei oo feisbuukissa ja osalle mulla ei oo ees puhelinnumeroa ja sillee. Olen huono yhteydenpidossa. Joten jos koet ehtiväsi paikalle, laita mulle mailia: hanna.pirita(a)gmail.com niin laitan sitten osotteen kun en sitä sentään laita blogiini.

Ja siis kaikki jotka olen tavannu ennenki ovat tervetulleita, joten ei kannata pelätä että et olis tarpeeksi tuttu jos ollaan tavattu vaikka vain coneissa.

Etenki ku oishan se kamalaa kieltää hyvä tilaisuus elävän mallin piirtämiseen toisilta. ;___;