Raakelin päiväkirjan piirtäminen toimi juuri halutulla tavalla ja sain taas piirrettyä päivistä itsestäni. Kiitos Raakelin inspiroivan vaikutuksen, olemme palanneet normaalitilaan.

Ja nyt sitte tää seuraava jonka tähän pistän on aika erikoinen juttu ja se kaipaa vähä selityksiä. Katos mulla on psykoottisia oireita joihin mulla on lääkkeitä, mutta menin Kauhajoelle ja unohdin ottaa lääkkeet mukaan. Jännittyneenä lääkkeiden puutteesta aloin pitää melkein tunti tunnilta päivittyvää kuvapäivistä johon purin sen jännityksen ja pelon mitä lääkkeiden puuttumattomuus aiheutti. En sitten loppujen lopuksi saanut mitään psykoottisia oireita paitsi yhteen väliin tuli sellanen tosi outo kauhun tunne, mutta seki meni ohi ku muutki heräs ja oli seuraa. En tiedä onko tämä muiden mielestä kiinnostava kuvaus mutta mulle se on mielenkiintonen.

Loppujen lopuksi tänään tuli ne pahemmat oireet, eli pyörrytti ihan älyttömän lujaa koko päivän. Oli hankalaa tulla kotiin junassa kun heitti niin lujaa päästä, mutta pääsin kotiin, otin lääkkeet, nyt on parempi eikä enää pyörrytä (äiti kun ei saanu tuotua ku vaan yhtä lääkemerkkiä). Olen siis kunnossa, ei huolta. Kyllä minä pärjään, osaan tulla asian kanssa toimeen, että terkkuja vain äiteelle joka huolehtii sen puolesta että pärjäänkö.